terug naar het overzicht

Wijdverspreide plakkers

 WERK

In sommige gevallen is werk dichterbij dan je denkt. In het geval van Martini Reclamemakers was dit het geval. Partijen die dicht bij je staan zijn misschien de interessantste klanten om voor te mogen ontwerpen. Je denkt ze namelijk heel goed te kennen, maar is dat ook zo? Zo was ik van mening dat Martini Reclamemakers (groots in werk, klein in zichtbaarheid) wel eens kritisch naar z’n eigen beeldmerk mocht kijken, omdat (zo was mijn brutale mening) ik vond dat het erg gedateerd aanvoelde en daarmee geen recht doet aan al het prachtwerk wat hij dagelijks levert. Waarop Henk sprak: ‘bewijs me maar het tegendeel’…
Ik ontwikkelde een nieuw beeldmerk, gaf de herkenbare rode kleur een schop en ontwierp een M-icoon wat zich op de grens van 3D en 2D bevindt. Het speelveld waarop de beletteraars van Martini zich dagelijks bevinden.

Portfolio_SPECIFIEK_GROOT_Martini_05

Portfolio_SPECIFIEK_GROOT_Martini_02

Portfolio_SPECIFIEK_GROOT_Martini_01

Portfolio_SPECIFIEK_HALF_Martini
Portfolio_SPECIFIEK_HALF_Martini_02

Portfolio_SPECIFIEK_GROOT_Martini_03

Portfolio_SPECIFIEK_GROOTPLAT_Martini

Portfolio_SPECIFIEK_GROOT_Martini_04

Vragen, een kritische blik of ontwerpkracht nodig? ontwerp@jesseschaap.nl

06 42 12 85 93